reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Jančeková

Lucia Jančeková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Možno som len jeden človek z mnohých... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Záchrana miestnosti plnej príbehov

Lucia Jančeková

Záchrana miestnosti plnej príbehov

Je doobeda. Utorok. Pripravovala som svoje vlastné knihy, ktoré by som mohla venovať knižnici. A tu mi skrsla myšlienka, čo mi to vlastne napadlo?

  • 14. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 301x
  • 0
Netreba sa báť.

Lucia Jančeková

Netreba sa báť.

Nie som ktovie aký filozof a už vonkoncom si nemyslím, že som rebel, ktorý by dokázal čosi zmeniť. A tu sa mi naskytá otázka prečo vlastne? Priznám sa, že ešte ráno som však verila v to, že dokážem. Aspoň čosi.

  • 11. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 294x
  • 0
Aj inak sa dá

Lucia Jančeková

Aj inak sa dá

Zase som sa ocitla v tom „raji“ nákupov. Takmer ma zviedlo to pokušenie kúpiť si nové topánky, ktoré boli tak lacné! No vyrobené z Číny mnohokrát. A to nebudem radšej sa rozpisovať o tom, čo všetko sa skrýva za tým slovom lacné, vieme si to ale predstaviť.

  • 5. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 582x
  • 2
Obeť okupácie

Lucia Jančeková

Obeť okupácie

Nedávno, teda možno to je už aj dávnejšie u nás doma zazvonil telefón. Pevná linka. Zodvihla som telefón ja. Lebo nikto iný v tej chvíli sa u nás veľmi nesnažil dobehnúť k nemu na čas. To tak u nás býva. Ani mne sa nechcelo. No predsa som dobehla asi po 10 neutíchajúcom zazvonení.

  • 20. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 997x
  • 2
Len taká úvaha

Lucia Jančeková

Len taká úvaha

Spomaliť či zrýchliť?

  • 2. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 682x
  • 0
reklama
Predstavme si...

Lucia Jančeková

Predstavme si...

Občas si prestavujem všeličo, všeličo nepodstatné. Občas, keď uvažujem. Občas keď je čas, občas teda sem tam.

  • 27. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 988x
  • 2
Čo je najväčšou stratou času? Počítať hodiny...

Lucia Jančeková

Čo je najväčšou stratou času? Počítať hodiny...

Minule som len tak sedela na tráve snažila sa nemyslieť na okolitý svet a uvažovala, zatiaľ čo mi slnko pálilo na tvár.

  • 18. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 463x
  • 1
Zase som sa okradla???

Lucia Jančeková

Zase som sa okradla???

opäť som básnila

  • 16. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 257x
  • 0
Ulica

Lucia Jančeková

Ulica

Nuž, vonku pršalo, a tak ja som zabíjala čas...písaním

  • 16. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 295x
  • 0
Impoznatný tatranský končiar - Kriváň a naša túra

Lucia Jančeková

Impoznatný tatranský končiar - Kriváň a naša túra

Asi pre každého je symbolom Slovenska Kriváň. Vysoké Tatry sa ním môžu hrdo pýšiť, zo švárnych Tatranských končiarov nás privítal ako prvý. Nedokázali sme sa odtrhnúť oči od toľkej krásy.

  • 16. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 338x
  • 0
reklama
Krása mladosti

Lucia Jančeková

Krása mladosti

Toto som písala počas nudnej prednášky, teda so všetkou úctou pan profesor, ale ta prednáška vam ozaj nevyšla...stáva sa

  • 16. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 308x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu